Cecilie Östby – Borta imorgon – Betyg: 3,5 av 5 – 📚 – Lättläst, spännande, smårolig, oförutsägbar, underhållande, snabbläst, psykologisk spänningsroman. (Finns som ljudbok och e-bok hos Storytel, och jag vet inte om den kanske även finns på andra ställen). (Bokförlagets beskrivning av boken finns i kommentarerna).

Blogginlägget skrevs och publicerades av Bims Blogg.

Julia och hennes framgångsrika man Henry har en överenskommelse. Han sköter företaget, hon serverar lyxiga luncher som imponerar på hans affärsbekanta. Men när en storaffär tar allt mer av hans tid går det ut över deras förhållande. Och när Julia dessutom får veta att Henry festat på Café Opera med sin unga vackra assistent brister det för henne. Nästa morgon vaknar Julia ensam. På golvet ligger en paljettklänning, men själv minns hon ingenting. Nu inleds…

Länk till hela inlägget hos Bims Blogg: Cecilie Östby – Borta imorgon – Betyg: 3,5 av 5 – 📚 – Lättläst, spännande, smårolig, oförutsägbar, underhållande, snabbläst, psykologisk spänningsroman. (Finns som ljudbok och e-bok hos Storytel, och jag vet inte om den kanske även finns på andra ställen). (Bokförlagets beskrivning av boken finns i kommentarerna).

Lämna en kommentar