Abigail Dean – Flicka A – Betyg: 4 av 5 – 📚 – En spännande, gripande och otäck psykologisk roman. Välskriven och lättläst, och kan varmt rekommenderas. (Bokförlagets beskrivning av boken finns i kommentarerna).

Blogginlägget skrevs och publicerades av Bims Blogg.

Gripande psykologisk thriller om flykt och överlevnad, ett mörkt familjedrama om svek och lojalitet. Lex Gracie vill inte tänka på sin familj, inte heller på föräldrarnas skräckhus där hon och hennes syskon tvingades växa upp. Och hon vill inte tänka på sin identitet som Flicka A – flickan som till slut rymde och befriade sina syskon. Som framgångsrik advokat i New York har det varit enkelt för Lex att undvika de smärtsamma minnena, men när…

Länk till hela inlägget hos Bims Blogg: Abigail Dean – Flicka A – Betyg: 4 av 5 – 📚 – En spännande, gripande och otäck psykologisk roman. Välskriven och lättläst, och kan varmt rekommenderas. (Bokförlagets beskrivning av boken finns i kommentarerna).

Lämna en kommentar