Lättläst

Blogginlägget skrevs och publicerades av Skrivarlyan.

Tre dagars extra kurs i Lättläst för unga. Kan det vara något när man redan går en kurs i att skriva barnböcker där lättläst ingår som en punkt? Ja absolut, tänkte jag när erbjudandet kom. Och just nu sitter jag på på den första kursdagen. Eller, rättare sagt, nu är det en kort rast. Det är tre kvällar, tisdag-onsdag-torsdag, klockan 17-20. Via zoom förstås. Älskar zoom. Vi är många deltagare, skulle tro ca 125. Hittills…

Länk till hela inlägget hos Skrivarlyan: Lättläst

Lämna en kommentar